miercuri, 14 septembrie 2011

cap II

Intr-o dimineata insorita cele doua se hotarase sa se intalneasca in parc. Emili era foarte incantata deoarece in scurt timp avea sa faca o calatorie impreuna cu parintii ei.
-Buna Rachel
-Buna Emili
-Si? Ce vom face azi?
-poi nu stiu ce ai vrea?
-Nu stiu nici eu…
-Am vrut sa imi petrec azi toata ziua cu tine deoarece diseara am sa plec cu parintii in vizita la matusa in Forks
-Ce dragut..si cand te intorci?
-Poi maine dupamasa
-Am sa te astept la tine acasa cand ai sa te intorci
-Bine
In acea zi superba ele au povestit au depanat ceva amintiri insa seara venise foarte repede pentru ele.
-Deci ne vedem curand nu?
-Da Rachel deabia astept san e vedem
-Si eu
-Ai grija de tine
-Si tu
-Papa
-Paa.
Inainte de a intra in casa Emili o strigase inapoi pe Rachel
-Rachel!
-Daa?
-Vreau sa iti dau ceva
-Ce?
-Vreau sa porti acest lantisor..sa iti aduca mereu aminte de mine oriunde vei fi sa sti ca eu voi fi alaturi de tine
-Multumesc foarte mult dare u nu am ce sa iti ofer
-Nu trebuie sa imi oferi nimic vreau doar sa imi promiti ca niciodata nu il vei da jos indifferent ce s-ar intampla
-Promit
-Bun, acum ma duc ma asteapta mama
-Multumesc Emili
-Cu placere
Emili se uitase parka cu regret inapoi o privii pe Rachel apoi zambii si intra in casa.

Un comentariu: