luni, 22 august 2011

Capitolul II

Dupa un drum asa lung de o noapte si o zi, insfarsit ajunsesem.
-Emy draga vino sa ma ajuti la bagaje.
-Da mama, vina cum...
Tata statea, se uita atent la noua casa.
-Tata totul e inregula?
-Da, da draga. o studiam doar sa vad daca ar fii de lucrat ceva pe aici. Sper ca iti va placea noua ta camera scumpo.
-Da, si eu sper..
Mama parea foarte incantata de noua casa, eu nu prea dar poate aveam nevoie doar de putin timp sa ma obisnuiesc.
-Mamaa
-Da draga mea
-Ma duc sus in camera mea sa imi asez cateva din lucruri
-Bine dar sa nu uiti sa cobori la cina
-Da bine...
In timp ce urcam scarile alea prafuite si priveam prin jurul meu toate imi pareau atat de ciudate.. Cand am intrat pentru prima data in camera ce avea sa fie amea era foarte sinistra si intunecoasa de parca nimeni nu mai intrase acolo niciodata. Mi-am pus lucrurile pe jos si mi-am deschis geamul. imi placea ca aveam un pat mare asa cum imi placea si parea a fii foarte comod. Am inceput sa imi despachetez din lucruri, am desfacut incet cutia iar deasupra era un mic tablou cu toti prietenii mei. Imi lipseau enorm de mult, totul parea atat de pustiu acum ca ei nu mai erau acolo langa mine... timpul trecea foarte repede fara sa imi dau seama doar uitanduma printre lucruri fara sa le asez la locul lor si parca dintr-o data se intunecase afara. pe noptiera de langa pat imi asezasem desigur veioza mea preferata primita cadou de la Jamie, albastra cu floricele albe mi-era foarte draga fiindca Jamie imi era cea mai buna prietena. Langa aveam poza aceea cu prietenii mei si desigur telefonul la care stiu ca urmase sa vorbesc multa vreme de acum incolo.
-Emy!
-Oh..mama, m-ai speriat.
-Scuze draga dar am venit sa iti spun sa cobori la cina, si asa este tarziu deja.
-Doar un minut
-Un minut sa fie.
-Da desigur.
Mai aveam doar cateva haine sa imi asez n dulap si puteam sa cobor jos. Nu puetam sa o fac pe mama sa urce iar dupa mine, sar enerva doar
In timp ce imi asezam hainele pe unul dintre umerase imi gasesem singura mea rochie preferata. O primisem de la matusa mea Sarah, imi aduc si acum aminte acum un an cand am fost in vizita la ea si m-a dus in cel mai scump magazin din acel oras iar cand am intrat inuntru si am zarit rochia nu mi-am mai putut lua ochii de pe ea. Nici nu a trebuit sa ma rog de ea sa mi-o cumpere, de aceea o ador eu pe matusa mea Sarah...
In timp ce coboreamscarile ii auzisem pe parintii mei vorbind.
-Oare crezi ca ii va palcea aici?
-Draga totul va fii bine, ai sa vezi. Doar lasai putin timp sa se acomodeze
-Vine!
-Deci Emy, cum ti se pare noua ta camera?
-Este ok, nu este ca fosta mea camera dar va fii bine.
-Maine dimineata va trebuii sa ma duc dupa niste cumparaturi
-Lasa mama ma voi duce eu
-Esti sigura?
-Da desigur de ce nu? Asa voi mai cunoaste putin locul asta.
-Poi bine atunci, am sa iti pregatesc dimineata lista si banii aici pe masa.
-Spal eu vasele?
-Aaa, nunu lasa le voi spala eu cu tatal tau. Tu dute odihnestete
-Bine mama. Sa aveti noapte buna, va iubesc.
-Si noi te iubim scumpo. Noapte buna.
Stiu ca mama isi facea griji in privinta mea dar curand ii trecusera pentru ca..nici eu nu aveam altceva de facut mai bun decat sa ma conformez situatiei.
 Hmm..asternutul meu cu ratuste. Imi aduceam aminte usor ca era acelasi cu cel de la prima mea petrecere in pijamale alaturi de Jamie. Doamne cat de bine ne-am mai distrat pe atunci.
Dupa cateva notite in jurnal despre noua casa, camera mea, ma culcasem deoarece eram franta, iar dimineata urma sa ma duc i la cumparaturile alea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu