luni, 22 august 2011

Capitolul V


In urmatoarea zi..cand coborasem jos parintii ma asteptau cu nerabdare.
-Buna dimineata!
-Buna dimineata.
-S-a intamplat ceva?
-Draga noastra am vrea sa iti spunem ceva
-Poi spune-ti
-Astazi seara vom avea niste invitati la cina.
-Aaa poi este dragut nu?
-Vecini de peste drum de noi vor sa ne ureze bun venit iar noi i-am chemat la cina
-Bine..
Mi se parea ok sa avem musafiri macar asa mama si tata vor mai cunoaste ceva vecini.
Dupa ce am mancat putin am iesit pe afara in speranta ca il voi intalnii pe baiatul acela..vroiam cu nerabdare sa ii aflu numele. In timp ce ma plimbam printr-un parc apropiat de noi..trecuse pe langa mine cei doi baieti de ieri care erau cu baiatul meu misterios. El nu era cu ei..si nu credeam ca am s ail mai vad in ziua aceea.
Seara ajunsa acasa a trebuit sa ma duc sa ma pregatesc pentru cina cu vecinii. Nu prea steam cu ce sa ma imbrac asa ca imi luasem rochia aceea pe mine imi aranjasem putin parul si am coborat incet jos. Musafirii erau deja aici si parca ma cumprinsese ceva emotii. Coborand incet scarile observasem pe cineva mai tanar, iar cand am ajuns jos..si am realizat cu adevarat cine este simnteam ca mi se inmoaie picioarele.
-Ohh..Emy scumpo hai vino.
-Buna seara
-Ea este fica noastra Emy
-Incantata de cunostinta domnilor
-Ne bucuram sa te cunoastem tanara domnisoara. Te rugam fa cunostinta cu fiul nostrum.
-Emy, imi pare bine
-Andy, de asemenea
In sfarsit aflasem cum il cheama. Nu-mi venea sa cr4ed ca chiar el statea peste drum de noi, atat de aproape…
In seara aceea nu faceam altceva decat sa ascult povestile plictisitoare ale parintilor mei si al lui Andy sis a il privesc indelung pe el sis a il studies cu atentie. Dupa ceva vreme, atata plictiseala ma retrasem de la masa.
-Scuzati-ma eu ma retrag
-Scumpo esti bine?
-Da mama doar putin obosita.
-Bine draga mea.
-Noapte buna tuturor
-Asa devreme?
-Ma duc doar in camera mea.
Urcand sus nu imi puteam lua gandul de la el. As mai fii stat sincer dar era prea plictisitor, iar el parca ii era frica sa vorbeasca. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu