miercuri, 24 august 2011

Capitolul X

In timp ce coboream scarile si il priveam, asteptandu-ma in coltul scarilor parca traiam un film romantic. Mama si tata  ma priveau, credeau ca sunt inca suparata..dar nu mai eram si asta datorita lui. Cand eram alaturi de el parca eram o alta persoana..mai buna cu cei din jurul meu, faceam lucruri care alta data nu prea le facem..totul era altfel.
-M-a intrebat mama ta cand am coborat jos cum te simnti.
-Se simnte vinovata din cauza ca ne mutam iar. Am cam urlat putin azi al ea. Mi-e cam greu totusi, dincolo cand ne-am mutat mi-a fost foarte greu sa ma despart de prietenii mei..iar aici imi va fi greu sa ma despart de tine..doare sincer.
-Stiu…
Cand am ajuns pe teren, ne asteptau prietneii lui Andy insa cu ei mai era o fata pe care nu o mai vazusem niciodata pe aici.
-Uite cine a sosit in sfarsit.
-Salut si tie Danny.
-Hei Andy vino sa faci cunostinta cu noua noastra prietena.
-Nick ce incerci sa faci?
-Nimic de ce?
-Stii si tu prea bine.
Imi venea sa cam plec acasa dar apoi m-am gandit mai bine si mi-am zis ca nu are rost sa ma las intimidata de o fata noua.
-Buna sun Emy.
-Vikky imi pare bine
-Da, si mie, nespus de bine!
-Esti bine?
-Da de ce intrebi?
-Doar asa…
-Esti noua pe aici nu?
-Da, m-am mutat aici impreuna cu parintii mei, stam chiar aproape.. doua case mai in sus.
-Sii desigur…acolo era chiar langa casa lui Andy.
-Eu m-am mutat aici de o luna imediat..stau cu o casa mai in jos decat tine.
-Dragut inseamna ca stam aproape una de cealalta.
-Da…dragut tare. Andy..eu ma duc acsa.
-De ce? Ce s-a intamplat?
-Nimic doar ca nu ma simnt bine asa ca ma duc acasa.
-Vrei sa vin cu tine?
-Nu, nu stai linistit aici.
-Ne vedem maine da?
-Sigur..Pa baieti, Vikky
-Pa Emy
Simnteam ca nu imi placea de fata cea noua ceva era putred la ea..si ma enerva si vocea ei  pitigaiata. Adevaru e ca nu imi placea idea ca sta asa aproape de Andy..
Dupa ce am ajuns acasa m-am tot pus la somn fiindca eram foarte obosita sin u mai aveam chef de nimic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu