luni, 22 august 2011

Capitolul VII


In dimineata urmatoare ma striga mama.
-Emy, coboara jos la masa te rog!
Eu nici macar nu ma trezisem inca dar, apoi mi-am adus aminte ca in ziua aceea urma sa petrec ceva timp frumos cu Andy. Ardeam de nerabdare sincera sa fiu..
-Mama, mie nu imi este foame
-Dar scumpo trebuie sa mananci ceva.
-Off, serios mama am sa mananc mai tarziu nu imi este foame.
-Am auzit ca azi ai ceva planuri..
-Daa, Andy mia spus ca ar vrea sa mergem sa ne plimbam putin sa imi arate imprejurimile.
-Ce dragut din partea lui. Este un baiat foarte chips
-Mdaa, chiar este.. Infine eu ma duc sus sa ma pregatesc
-Bine draga mea.
Habar nu aveam ce sa iau pe mine sau cum sa ma arajez dar apoi mi-am zis ca nu am nevoie sa par cineva cine nu sunt pana la urma ieseam doar san e plimbam pe aici..Dupa ce mam invartit vreo ora prin camera cu toate am coborat jos.
-Mamaa, plec!
-Bine..pa scumpo
-Paa
Am iesit repede din casa fara sa vad ca e cineva acolo. Cand mi-am ridicat privirea l-am zarit pe el stand pe treptele de la casa..
-Oh..scuze nut e-am vazut
-Nu-I nimic. Te asteptam pe tine..
-Ma asteptai de mult?
-Nu prea..de jumatate de ora doar
-Serios?!
-Glumeamm..zece minute sau cinsprezece mai exact
-Scuzee serios doar ca nus tiam ca ai venit asa de repede..
-Poi nici nu eram sigur ca te-ai trezit..nu vroiam sa intarzii sa ma astepti tu pe mine.
-Ok..dar de ce nu ai intrat?
-Poi nu vroiam sa deranjez..
-Binee, data viitoare intra te rog.
Nu imi venea sincer sa cred..stateam pe trepte cu el si il priveam intr-una si parca nu ma saturam. Era asa de..nici nu pot sa descriu ce simnteam in acel moment, tot ce stiu e ca era placut si cald sentimentul acela.
-Sii, unde vrei sa mergem azi? Unde ma vei duce?
-Poi ma gandeam sa mergem san e plimbam putin prin parc daca ai vrea..
-Daa, desigur. Imi place mult sa merg prin parc, parcul era locul nostrum de intalnire…
-Ohh..ai un prieten?
-Ooo..nunu, scuzee eu si prietenii mei..
-Aaa..credeam ca tu si prietenul tau..
-Poi nu mai am prieten..
-Din cauza mutatului?
-Daa,darn u al meu.. el sa mutat dar inainte cu ceva timp sa ma mut eu..si nu puteam sa fac nimic impotriva si a trebuit sa renunt la el..
-Imi pare foarte rau..
-Si mie dar uneori viata te indeamna sa faci chestii pe care nu le vrei sau nu iti plac dar trebuie.
-Ti-e dor de el nui asa?
-Da..inca imi este dor de el darn u la fel cum imi era inainte. Acum totul este bine..
-As putea sa iti spun ceva?
-Da, desigur orice..
-Ma bucur ca te-ai mutat aici..
-Poftim?
-Poi sincer..imi place sa vorbesc cu tine..este interesant
-Adicaa?
-Tu ma asculti acum si..poate mi se pare sau nu dar can vorbesc cu tine parca iti pasa ceea ce zic..
-Poi daca nu mi-ar pasa nu as mai vorbii cu tine stii..
-Daa. Eu te ascult pentru ca imi place si mie sa vorbesc cu tine sii practice esti singurul meu prieten de aici..
-Oh..asta era deci…
-Nu, nu vreau sa ma intelegi gresit. Nu deasta vorbesc o fac pentru ca imi palce mult sa vorbesc cu tine sicner..si chiar daca as fii cunoscut pe toata luema de aici iar apoi din urma pe tine tot asa erau acum..
-Esti detreaba..
-Da mersii. Si tu..
Daca aveam o oglinda la mine sis a ma privesc in ea stiu sigur ca eram ca o rosie la fata. Dar nu  puteam  sa ma abtin, era atat de dragut, sincer uneori ma cam pierdeam sin u mai auzeam ce zice eram prea atenta la ochii lui superbi, buzele lui, felul lui de a zambii..desii nu imi prea vemea sac red sau sa accept asta incepeam sa ma indragostesc de el chiar si fara sa realizez lucrul acesta.
Plimbandu-ne prin parc trecuse-ra doi dintre prietenii lui pe acolo.
-Hey, Andy, ce faci pe aici?
-Poi nu vedeti? Stau si eu pe aici cu Emy.
-Mdaa.. in legatura cua sta as vrea sa vorbim ceva..
-Poi zi te ascult.
-Este ceva ce as vrea sa vorbesc cu tine intre patru ochi.
-Emy..este inregula?
-Da normal, nici o problema dute te astept aici.
-Nu stau mult promit.
-Bine bine.
Stiiam ca nu ii convenea faptul ca Andy isi petrece timpul cu mine acum..dar sa fim seriosi eu nu eram cu nimic devina.
-Ce-I cu tine?
-De ce?
-Poi de cand sa mutat aici numai prin preajma ei te vad.
-Dar nu inteleg ce ai cu ea?
-Nimic personal..dar vad ca de cand cu ea ai cam uitat ca ai prieteni.
-Ooo, nu incepe ca stii bine ca nu e adevarat, si stii la fel de bine ca nu mai pot face acum nimic si ca odata tot va trebuii sa trec peste chestia aia. Nu mai pot speraa la ceva ce nu va mai fii sti prea bine.
-Fa cum vrei eu ti-am zis doar..
-Foarte bine.
Eram foarte curioasa de ce nu ma palcea..cu ce ii gresisem oare..dar apoi mi-am adus aminte ce imi spusese Andy in seara aceea, ca ei nu ma cunos cpoate dup ace ma vor cunoate vor fii  ok. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu