luni, 22 august 2011

Capitolul VI


Dupa putin timp dupa urcarea mea se auzii un ciocanit  in usa.
-Da intra te rog
-Se poate?
-Da desigur.
Cand l-am vazut intrand in camera mea imi venea sa ii sar in brate dar cu toate acestea mi-am pastrat calmul.
-Te-am deranjat?
-Aaa, nun u fireste ca nu, doar stateam si eu pe aici.
-Daca doresti te las a stailinistita in continuare.
-Nu, nu stai te rog, ia un loc aici jos.
Privindul cu atata emotie simnteam ca stomacul imi lua razna. Isi intoare privirea spre mine iar apoi privii spre noptiera.
-Ti-e dor de casa nu?
-Foarte mult, mi-e dor de prietenii mei, aici nu am pe nimeni.
-Poi … ma ai pe mine acum, desigur ca prieten sa nu intelegi ceva..
-Aaa nu, nu stai linistit. Multumesc, este foarte dragut din parte ta..
-Pentru putin. Iei sunt prietenii tai?
-Da, cei mai buni prieteni pe care i-am putut avea vreodata.
-Inainte sa te muti tu in aceasta casa, aici locuia cea mai buna prietena amea
-Serios?!, nu steam cine a locuit inaintea mea aici. Dar de ce a plecat de aici?
-Nu a plecat..
-Cum adica unde este atunci?
-A murit intr-un accident de masina, impreuna cu familia ei…
-Ohh..imi pare foarte rau, eu chiar nu steam de asa ceva nimic..
-E inregula.
-Trebuie sa iti fie foarte dor de ea.
-Daa, imi este darn u pot schimba cu nimic asta..
-Stiu cum e..
-Acum cine stie, poate imi vei fii tu cea mai buna prietena.
-Imposibil asa ceva..
-Poi de ce?
-Poi eu sunt fata..
-Si ce are asta? Si ea tot fata era..Iar tu din cat te-am urmarit zilele acesteapari o fata detreba, si esti si amuzanta..
-Ieri din greseala am auzit conversatia ta cu baiatul acela..
-Ieri?..cand am trecut pe langa casa tan u?
-Da..
-Prietenii mei nut e cunosc inca, nus tiu cum esti tu defapt dup ace te vor cunoaste ca mine isi vor da seama ca sau grabit sa te caracterizeze si totul va fi bine.
-De ce esti asa rosu?
-Ma inrosesc repede, scuze..
-Este ok..
Stateam si vorbeam cu el de parca ne cunosteam de ani buni..imi facuse placere sa imi petrec acea seara cu el.
-Andy, vino dragule plecam!
-Vin mama, vin acum
-Deci, inseamna ca ne mai vedem?
-Ai vrea maine sa iesim san e plimbam putin? Poate iti arat imprejurimile..
-Mi-ar face placere.
-Am sa vin maine dimineata sa te iau ok?
-Desigur..Noapte buna Andy
-Noapte buna Emy..
Cand l-am vazut iesind pe usa imi dorea sa mai fii stat cu el macarcateva momente, dar apoi m-am gandit ca maine e o noua zii si o voi petrece toata cu el.
M-am intins apoi in pat si am incercat sa adorm darn u puiteam pentru ca ma gandeam intr-una la el. M-am pus pe geam si priveam stelele si din greseala imi fugise privirea la geamul lui unde l-am vazut stand si privindu-ma pe mine. Imi zambise frumos iar apoi imi soptii noapte buna. Parca era un vis frumos dinc are nu vroiam sa ma mai trezesc. Intr-un tarziu dup ace please si el de la geam m-am pus in pat si am adormit..poate aveam nevoie s ail vad inainte sa adorm.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu