sâmbătă, 27 august 2011

Capitolul XII


Nu mai stiam de mine nu mai intelegeam ce simnt pentru el dar ceva stiam insa sigur, nu puteam sa schimb ce se intamplase. Seara m-am pus in pat si incercand sa adorm ma rugasem ca macar pentru inca o zi sa vina sa stea cu mine. Nu ma gandeam iar numai la ziua aceea cand am iesit prima data. Jamie mereu imi spunea ca imi void a eu seama care este cel ales insa nu imi dadeam seama…poate chiar as fii putut sa ii arat cat de multi mi pasa de el insa el nu vroia sa inteleaga. Nu mi-am dat seama cat de bine imi era cu el ca prieten langa mine, poate ii este greu sa ma asculte acum cand stie ce simnt pentru el..
Trecusem si peste noaptea aceea iar dimineata cand m-am trezit si m-am asezat la masa mama cu tata se uitau ciudat la mine.
-Emy esti bine?
-Da de ce?
-Poi nut e-ai atins de mancare deloc
-Nu imi este foame
-S-a intamplat ceva?
-Nu ma duc afara sa ma plimb..
Nu puteam sa ma gandesc la altceva decat la el..in timp ce ma plimbam linistita m-am intalnit cu Nick.
-Buna
-Buna
-Ce faci Emy?
-Bine…
-Ce e cu tine?
-Nimic de ce?
-Poi se vede clar pe tine ca esti suparata
-Nu is ce ma intreaba toata lumea acelasi lucru
-Poi se  cunoaste foarte bine tu mereu zambesti..
-Se mai si schimba uneori lucrurile
-Ai auzit vestile?
-Care?
-Vikky il place pe Andy vor sa fie impreuna
-Mda stiu mi-a zis de mult
-Depsre asta este vorba atunci?
-Ce?! Nuu! Nu ma intereseaza
-Daa sigur
-Sincer
-Oh salut
-Andy…
-Buna Emy..
-Buna. Ne mai vedem eu am plecat pa
-Pa
Cand l-am vazut am inceput iar sa tremor nu puteam s ail privesc in ochi. Din acea zii nu am mai vorbit cu el. Erau zile cand il evitam eu sau el pe mine. Poate asa era mai bine. Singurul lucru de care imi parea rau era ca nu am avut parte de el mai mult timp. Insa eu nu puteam sa stau s ail astept pana sa is idea el seama ca eu chiar simnteam ceva cu adevarat pentru el. Poate cu timpul va intelege. Felul cum a aparut in viata mea tot ce aveam in comun or ice am facut impreuna ma duceau la o singura intrebare..daca el vreodata a simntit ceva pentru mine.
Dupa doua saptamani de cand incetasem sa vorbim Danny ma chemise afara. Nu stiam ce sa fac nu vroiam sad au ochii cu el inca nu il uitasem cu totul iar pe langa asta nu cred ca suportam s ail vad alaturi de Vikky. Insa intr-un final m-am dus totusi. Cand am ajuns eu ei nu erau acolo.
-Hei..uite cine a sosit
-Buna baieti ce faceti?
-Bine tu?
-Bine am iesit putin
-O uite ca vine si Andy cu Vikky
m-au cuprins niste fiori reci insa nu ma lasam intimidata. Trebuia sa ii arat ca pot si fara ca sa vorbesc sau sa stau cu el.
Eu nu scosesem un sunet toata seara. Am stat l-am privit iar cand s-a uitat la mine si l-am privit in ochi…totul devenea ciudat.
-Buna Emy
-Buna Andy
Toti din jurul nostrum ne priveau si asteptau sa vada ce ne vom spune nevorbind de atata vreme insa nu am spus nimic nici unul.
Ne hotarasem sa mergem san e plimbam. La icneput nu mi-am dat seama unde mergem insa apoi mi-am amintit de drumul acela imi parea foarte cunoscut. Cand am ajuns m-am uitat la el iar el la mine..si ne-am adus aminte ca acolo a fost prima data cand am stat doar noi doi..
-Baieti.. trebuie sa va spun ceva..
-Spunene
-Peste doua saptamani am sa plec..
-Unde pleci?
-Ne mutam de aici..
-Asta nu e de bine
-De ce Nick?
-Ziceam si eu asa…
-Aaa
-Dar de ce va mutate?
-Pentru ca trebuie
Stateam si il priveam pe Andy si incercam sa imi dau seama ce crede insa nu puteam…
-Macar ne vei mai vizita?
-De fiecare data cand voi trece pe aici. Oricum imi vetilipsii mult
In tot acel timp cat am stat afara cu ei il priveam intr-una dar de fiecare data cand se uita la mine imi intorceam capu. O priveam pe ea si ma intrebam daca este ceva intre ei doi. Nu eram sigura dar cu cat ma uitam la ei mai tare pareau sa fie impreuna.
-Emy!
-Daa
-Ce tot visezi atata?
-Nu visam doar ma intrebam si eu cum va fii dup ace voi pleca…
-Stai linistita ca ne va fii dor de tine
-Nu de asta .. Eu plec acasa…
-Ok ne vedem maine pe afara nu?
-Desigur. Nopate buna tuturor
-La fel.
Cand am ajuns in camera mea imi venea sa plang..insa m-am abtinut. Dupa scurt timp cineva imi batea la usa.
-Da intra
-Buna
-Buna, ce cauti aici?
-Vroiam neaparat sa vin sa te vad. Ce faci?
-Poi dupa cum vezi am icneput cu impachetatu. Te ascult
-Ai ceva cu mine?
-Adica? Ce-i cu intrebarea asta?
-Cand ai plecat te-ai uitat cam urat la mine
-Poi inafara faptului ca tuu m-am cam lasat balta pentru alta care nici macar nu cred ca o cunsoti totul este ok
-Nu te-am lasat balta
-Adica vrei sa zici ca nu m-ai lasat dup ace ca mi-am facut curaj sa iti spun ce simnt pentru tine si tot tu erai ala care ziceai ca vei suferii si ai plecat repede la ea nu?
-Tu chiar nu intelegi?
-Ce sa mai inteleg acum?
-Eu…
-Tu ce?
-Eu chiar te iubesc..tu chiar nu vezi asta?
-Si atunci de ce m-ai lasat chiar acum cand aveam mai mare nevoie de tine?
-Pentru ca nu am mai putut continua..cand am aflat ca vei plecaa eu in seara aceea venisem sa iti spun ceea ce simnt pentru tine..dar apoi am renuntat. Imi pare rau ca nu ti-am spus atunci dar acum nu pot sa te lass a pleci asa.
-Si mie chiar imi pare rau insa acuma…i prea tarziu.
-Stiu asta.. Ma duc acasa..adio Emy
-Adio Andy…
Ma simnteam ingrozitor sin u puteam sa cred ca se intampla asa ceva…
In urmatoarele zile nu mai iesisem din casa insa in ultima mea zi petrecuta acolo m-am hotarat sa  ies sa imi iau ramas bun de la restu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu