luni, 22 august 2011

Capitolul III

Dimineata mama venise sus la mine in camera imi trase draperiile iar soarele ma trezise cu razele lui fierbinti.
-Buna dimineta mama
-Buna dimineata scumpa mea. Cum ai dormit?
-Destul de bine. Nici nu am apucat sa visez nimic asa scurta a fost noaptea.
-Ti-am pregatot jps pe masa lista si banii
-Ah..da cumparaturile cobor imediat ce is gata si ma duc bine?
-Bine draga. Eu am sa ies putin cu tatal tau, bine?
-Da, da bine. Ne vedem mai diseara atunci nu?
-Pa scumpo. Sa ai grija
-Pa mama.
Era dimineata deja iar eu nu apucasem sa dorm prea mult. dupa un dus revigorant ma imbracasem repejor sa ma duc la cumparaturi. Ajunsa la cel mai apropiat supermarket, la cum arata aveam nevoie si de o harta, am intrat inauntru ca si cum cunosteam totul deja. era foarte enervanta lumea care se holba intr-una la mine de parca eram cine stie ce.Plimbanduma printre rafturi mi-am adus aminte ca intr-un astfel de magazin il intalnisem pentru prima data pe Andrew. Nu mai vorbisem cu el de ceva vreme buna si parca incepea sa imi lipseasca enormd e mult. Imi aduc aminte inca si acum intalnirea noastra, primaprivire de neuitat care imi spunea asa de multe..e interesant cum viata ti le da pe toate la timpul lor.
Sii cumparaturile..cautand laptele si  tot invartindu-ma pe acolo parca era de negasit. Intr-un final cand il gasisem se intampla minunea din acea vara, acolo avea sa inceapa un moment din viata mea pe care nu puteam sa il mai uit vreodata.
-Ohh..scuza-ma!
-Scuze eu nu...
in clipa aceea toata am incremenit si parca nu mai stiam de mine. Simnteam doar cum ma inrosesc. Habar nu avea ca urma sa pun mana pe aceeasi sticla de lapte ca el..nici macar nu il observasem.
-Este inregula..poftim
-Multumesc, dar poti sa o pastrezi tu daca doresti
-O nuu, sunt destule aici stai linistita.
-Sincer scuze eu chiar nu intentionam..
-Nu iti mai cere scuze..este inregula
-Multumesc..
Era un baiat foarte dragut si amabil in acel moment. Nu ma gandeam decat la privirea lui acei ochi caprui fascinanti care parca imi zambeau asa ducle..Dar eu ma vedeam fata cea noua imposibil sa se intample ceva cu el.
M-am dus acasa iar in ziua aceea nu ma gandeam la altceva doar la ce se intamplase. Ajunsa mama acasa, mi-a pregatit ceva gustos sa mananc si desii imi era foame parca nu puteam sa mananc nimic. Ma simnteam foarte ciudat dar in acelasi timp foarte placut..Nici macar nu stiam cine este dar stiam ca are niste maini foarte fine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu