luni, 22 august 2011

Capitolul IV


In dimineata urmatoare chiar cand ma trezisem incepuse sa ma strige tata.
-Emy
-Da tataa
-Coboara repede jos!
-Acum stai ca vin.
Ma imbracasem repede si odata coborata jos i-am spus mamei ca azi voie iesii sa ma plimb putin.
-Da tata
-Draga cineva va trebuii sa tunda azi iarba iar tu esti aceea
-Bine..dar dute sa imi aduci masina de tuns iarba.
In timp ce ma chinuiam pe acolo cu masinaria aia stupida mama imi aduse o limonada rece iar dup ace please in casa din greseala mi-am intreptat privirea spre poarta. Atunci respiratia mi sa oprit o clipa fiindca il zarisem pe el, trecuse prin fata casei mele impreuna cu doi baieti.
-Hei, buna.
-Bunaa…
Cu ovoce ca aceea cred ca dadea pe spate orice fata. Nu prea steam ce sa ii spun sau daca ar trebuii sa I spun ceva, simnteam cum mi se inmuiau picioarele.
-Ce mai faci?
-Bine, dart u?
-Bine. Deci ne mai vedem pe aici nu?
-Da, da desigur
-Ok atunci, paa
-Paa..
Desii imi vedeam in continuare de iarba aceea mare nu  puteam sa imi iau gandul de la el. Din greseala il auzisem vorbind cu prietenii lui.
-Frate cine-I fata aceea?
-Inca nu stiu sigur,dar am intalnit-o ieri la magazine
-Doar nu iti place de ea?
-Nuu, normal ca nu, nu ai vazut unde s-a mutat?
-Poi chiar de aceea.
Conversatia lor ma pusese putin pe ganduri sin u prea intelegeam eu ce vroia sa zica cu chestia aia dar steam ca in curand voi afla.
-Emy!
-Da mama?
-Vino la cina te rog
-Desigur,vin acum
In sfarsit ceva interesant se petrecea si in viata mea de cand cu mutatul.
-Scumpo te simnti bine?
-Da de ce?
-Poi vad ca nu mananci doar te joci cu mancarea
-Aaa, poi nu e nimic sunt doar putin obosita, cred ca am sa ma duc sus in camera mea, ma culc mai devreme astazi bine?
-Bine draga noapte buna.
-Noapte buna mama, tata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu