luni, 29 august 2011

Capitolul XVII


Cu fiecare zi ce se scrugea parca era tot mai bine. Chiar daca stiam ca inc ail iubesc pe Andy..si el nu mai este alaturi de mine nu era chiar asa de greu. Viata mea puteam zice ca era tot ce un adolescent isi putea dorii: prieteni, familie casa stabile..un iubit care sa stii ca chiar tine la tine..insa in viata mea din nou aparuse niste schimbari. Cu trecerea timpului nu rezistasem sa ramanem cum suntem asa ca Danny marturisise ca oplace mult pe Vikky iar ea a recunoscut ca mai era cu Andy doar ca sa ma enerveze pe mine. In final eu am ramas alaturi de Andy..si acum chiar puteam fii impreuna fara ca cineva san e strice planurile. Nick a fost mereu acolo alaturi de noi si a invatat sa fie o persoana mai buna.
Eu am invatat la randul meu ca in viata toate se intampla cu un scop anume. Viata nu e mereu drepata dar e buna sii timpul este prea scurt incat sa pierdem timpul. Uneori trebuie sa facem pace cu trecutul ca sa  nun e incurce prezentul. Nu este bines a ne comparam viata cu a altuia pentru ca nimeni nu are idée care este ,,Calatoria” fiecaruia. Totul se poate schimba intr-o clipa dar trebuie sa facem abstractie la ce este frumos si util.
Fi tu insati iar viata va fiimult mai frumoasa!!



THE END!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu