luni, 29 august 2011

Capitolul XVI


Nu stiam cum vor reactiona restul cand ma vor vedea dupa atata timp. M-am uitat cine este pe teren si erau cam toti pe acolo..mai putin Andy. Dupa scurt timp aparuse si el insa nu era tocami fericit. Am pasit inainte iar cand mi-am ridicat privirea si l-am privit pe Andy incepusem toata sa tremur.
-Nu imi vine sac red!
-Buna Andy..
-Emy!?
-Da..
Ii stransesem pe toti in brate sii desii erau inca mirati ca ma aflu acolo erau bucurosi sa ma vada.
-Aha deci..aseara cand te-am sunat sa iti spun de luminile din casa tu erai
-Da darn u puteam sa iti spun ca am venit..
La un moment dat Andy disparuse de acolo. Ma intrebam und ear fii putut pleca insa peste cateva minute primisem un mesaj de la el sa ma duc repede pana la locul nostrum de intalnire.
-Baieti eu am sa plec pentru cateva minyte insa ma intorc repede
-Bine te asteptam aici.
Am ajuns intr-o fuga la lac iar el statea jos la copac..
-Andy…
-Da
-Ce s-a intamplat?
in acel moment s-a ridicat si ma sarutat. Nu ma mai stransese asa de tare in brate niciodata pana atunci. Simnteam cum totul dispare doar noi doi mai eram acolo dare u nu puteam sa mai trec inca o data prin asta…
-Emy..mi-ai lipsit mult
-Si tu mie mi-ai lipsit mai mult ca orice si nici o clipsa nu am incetat san u ma gandesc la tine
-De ce nu mi-ai spus ca te vei intoarce?
-Pentru ca nu vroiam sa afle nimeni…
-Da, dar mie puteai sa imi spui
-Nu nu Andy nu puteam
-De ce ce sa intamplat? Acum esti aci si totul o sa fie bine o sa putem fii dinou impreuna si toate vor fii ca inainte.
-Imi pare rau insa tu ai uitat ca m-ai lasat balta pentru ea?
-Emy..eu ti-am spus imi pare rau
-Parerile de rau acuma nu ma mai ajuta cu nimic.
-Dar stii bine ca nu am vrut sa fac acel lucru
-Poate ca nu ai vrut insa s-a intamplat si eu am suferit mult din cauza aceea.
-Imi pare rau ca a trebui sa suferi din cauza mea
-Si mie ca ti-a fost frica sa imi spui ceea ce simnti poate acum..era mult mai usor.
-Nu stiam ce sa fac…credema. Deci sa inteleg ca totul nu mai exista?
-Totul s-a dus atunci in acel moment
-As putea sa te sarut pentru ultima data?
-Nu cred ca ar fii o idée prea buna..
Ma luase in brate ma simnteam total altfel..era placut sentimental sin u stiam daca am sa regret ceea ce faceam atunci sau nu…
Erau multe motive sa lupt pentru el dar acum totul era in zadar. Totusi eram acolo eram bine si stiu ca mereu voi fii acolo pentru el.
Din ziua aceea viata mea se schimbase foarte tare. Nick mi-a devenit cel mai bun prieten, Vikky cu Andy au ramas impreuna..ajunsesem sa aflu ca Danny ma placesi am decis sa ii accord o sansa pana la urma nu se stia ce ne rezerva viitorul.am avut in schimb o relaie frumoasa cu el.
In tot acel timp in care mereu ma plimbam de la o casa la alta mi-am dat seama ca voata mea este ca un film ce se deruleaza usor… chiar daca esti tanar sit e lovesti de multe si ajungi chiar sa suferi sa plangi, razi pur si simplu face parte din tine si fiecare clipa trebuie traita si savurata din plin alaturi de cei dragi.
Cu cat treceau zilele tot mai multi mi lipsea Andy. Ne vedeam in fiecare zi si mai venea pe langa mine dar nimic mai mult. Realizasem ca Danny este cel potrivit pentru mine dupa atatea. Uneori noaptea cand imi aduceam aminte de el sau imi era dor de el ma duceam la geam imi zambea iar eu ii faceam cu mana apoi ma puneam sa dorm.
Intr-o dimineata ne-am dus afara cu toti. Il rugasem pe Nick sa vina sa ma astepte samergem impreuna
-Buna dimineata
-Buna Emy
-Ce zi frumoasa asai?
-Ma bucur sa vad ca esti fericita..
-Nick nu ai uitat nimic?
-Nu de ce?
-Poi ma gandeam ca ai ceva sa imi spui
-Nu..nu trebuia sa iti spun ceva?
-Infine lasa
Era data de 8 iar atunci era ziua mea…nu imi venea sa cred ca uitase
-Hai s amergem in parc
-Dar ce vom face acolo?
-Ne vom plimba si noi putin..
Dupa cateva ore de plimbari prin parc obosisem sin e-am asezat pe o banca..
-Eu zic sa mergem la mine san e uitam la un film
-Dar de ce?
-Poi afar ace sa facem?
-Poi si restu?
-Nu stiu de ei. Infine..vom trece si prin fata casei tale darn u neo prim
-Bine nu am zis ca vreau san e oprim
Cand am ajuns la Nick totul era linistit nici musca nu se auzea
-Nick dar cu cine esti acasa?
-Singur de ce?
-Intrebam
Cand am intrat in casa cu totii se aflau acolo si au inceput sa strige la multi ani! Pur si simplu nu mai avusem cuvinte. In ziua aceea primisem tot ce era mai frumos..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu